A FARYTALE JOURNEY
A FARYTALE JOURNEY
NEXT, COCA COLA COMPANY
2019
Šta smo uradili

AR aplikacija, Content za knjigu, Digital content

Istraživanja pokazuju da preterana upotreba telefona u predškolskom dobu može da ima negativan uticaj na pažnju, kreativni razvoj, pamćenje, kao i da udalji decu od njihovih roditelja.

80K
Odštampanih knjiga
25M
Impresija
7.4M
Prosek proveden sa roditeljima

Zato je Bući-Bući, vodeći brend sokova za decu, sastavio tim dečijih psihologa, pisaca i eksperata iz gejming industrije i dizajna, kako bismo kreirali „A fARytale Adventure“ – interaktivno iskustvo koje pretvara telefon u nešto što spaja decu i roditelje, umesto da ih razdvaja.

Zato je Bući-Bući, vodeći brend sokova za decu, sastavio tim dečijih psihologa, pisaca i eksperata iz gejming industrije i dizajna, kako bismo kreirali „A fARytale Adventure“ – interaktivno iskustvo koje pretvara telefon u nešto što spaja decu i roditelje, umesto da ih razdvaja.

Buci buci

Samo iskustvo počinje knjigom o bratu i sestri koji žele da odrastu, koja se dobija kupovinom bilo koja tri Bući – Bući ukusa. Naši korisnici pomažu junacima u ostvarenju ovog cilja rešavanjem zadataka, kroz koje stiču vredne veštine. A nakon pokretanja naše AR aplikacije, cela knjiga oživljava i celo iskustvo postaje zabavnije i edukativnije.

#StayClean

EXIT FESTIVAL

Stay Clean
Back btn